Hi guys, terima kasih sebab sudi menerjah blog ni. Simple je kan? Okay, harap korang terhibur baca blog ni.

Friday 30 December 2011

Happy New Year (:


Welcome to 2O12.  Goodbyeee 2O11 <3

Heyy heyy. Assalamualaikum warga Malaysia yg dikasihi and salam 1 Malaysia (: Hari ini 31 disember 2O11,  hari yg kita semua tahu iaitu hari terakhir kita bersama-sama pada tahun 2O11 ni. Mesti korang dok sibuk2 fikirkan azam korang apa kan kan? Kalau azam aku nak jadi manusia yg lebih berguna, berkeyakinan, berfikiran matang, lebih kuat berusaha untuk mencapai sesuatu yg diinginkan and menjadi kebanggaan ibu & ayah and bagi semua. InsyaAllah (: Banyak sangat moment2 yg tak boleh aku lupakan dalam tahun 2O11 ni and banyak sangat ragam2 manusia yg ada di sepanjang tahun 2O11 ni. Dengan semua tu boleh membuatkan aku sedar and lebih berfikiran positif lagi. Dulu aku seorang yg selalu beranggapan yg negatif jeaa. Kadang2 panas baran jugak. Haha. Aku selalu mahu di pihak kemenangan walaupun aku tahu benda tu salah. Tapi dgn aku bertemu dgn bermacam-macam ragam manusia, itu yg membuatkan aku sedar. Ada manusia yg lebih teruk perangainya berbanding aku kann? Hmm (:

Syukur, Alhamdulillah. Allah masih memberiku nafas untuk meneruskan kehidupan dan meninggalkan perkara2 yg tidak sepatutnya dilakukan. Itu sudah cukup membuatkan aku sedar supaya berfikiran yg lebih matang. Kalau nak diceritakan, banyak sangat kenangan2 aku pada tahun 2O11 ni. Pelbagai cabaran yg harus aku tempuh.  Hmm biarkan kenangan tu semua menjadi iktibar buat aku. Yang berlalu biar terus berlalu. Terus pandang ke hadapan. Itu yg lebih penting. I will miss this moment. Byeee 2O11 <3 



Suka dengan post ni? LIKE je okayy. Terima Kasih kerana sudi baca (:

No comments:

Post a Comment