Hi guys, terima kasih sebab sudi menerjah blog ni. Simple je kan? Okay, harap korang terhibur baca blog ni.

Monday 12 December 2011

Budak Hantu Game

Assalamualaikum to all people. Sihat semua? Hah mesti korang pelik dengan title post kat atas tu kannn? (: Ni semua aku nak cerita pasal kawan ex boyfriend aku. Aku pun baru kenal dia. Dia baik tau. Apa2 masalah mesti ngadu kat dia. Kesian dia jadi mangsa dengar masalah aku. Haha. Tapi kan aku pelik sikit tengok budak ni. Nak tahu kenapa? Sebab kan kalau pergi mana2 mesti singgah cybercafe kejapp. Tak boleh kalau tak pergi rumah num dua dia tu. Haha ;D Kalau boleh, duit gaji dia semua habis spend time kat cybercafe tu. Dia buat apa? Hah apa lagi mengadap GAMEEEE la. Duit dia semua habis kat situ jee. Mmg kaki game budak ni. Aku rasa kalau bini nak beranak pun buat tak tahu jeaa kut. Haaha ;D

Hah bagi dia game tu dah mcm bini dia dah. tak percaya? Cer korang try letak PS kat depan mata dia. Confirm, dia akan ngadap game tu 24 hrs tanpa henti. Serious, tak tipu korang. Huhu. Dia pernah cakap kat aku, hidup dia GAMEEE, MOTOR ANG RUGBY. Tu jeaa. pelik aku tengok budak ni :/ Kalau takde game tak boleh hidup aku rasa. Haha

Dah panjang aku cerita ni, lupa pulak nak perkenalkan dia. Nak tahu nama dia? Hah nama dia AHMAD IQBAL HASRAN. Kalau rasa2 panjang sangat nama tu, panggil jeaa dia IBAL. Budak dia mcmana? Dia baik *Hah Ibal, dah dua kali aku puji kau ni. Haha :P Dia kelakar. Sporting jugak kut. Heee (: Tu la skrg ni aku panggil dia Budak Hantu Game. Jangan marah yeaa Ibal ;b


Credit To Ibal : Acanoo Ibal? Tak kisah kan aku create post pasal kau ni? 
Alaa, kutok sikit2 jeaa. Tak banyak pun kan kan? Heee. Tapi jgn bangga 
sangat aku story pasal kau ni. Haha :D



Suka dengan post ni? LIKE je okayy. Terima Kasih kerana sudi baca (:

No comments:

Post a Comment