Hi guys, terima kasih sebab sudi menerjah blog ni. Simple je kan? Okay, harap korang terhibur baca blog ni.

Wednesday 14 December 2011

Tertanya Tanya

Assalamualaikum rakan2 pembaca. Selamat tengah hari. Harini hari yg tak berapa nak seronok seperti hari2 yg lain. Kenapa? Sebab someone tu. Kenapa dgn someone tu? Hah mcm ni cerita dia. Mulanya, aku dgn dia okay jeaa. Contact mcm biasa. Time tu dia baru jeaa habis kerja. Lebih kurang dalam pukul 1O:3O pm mcmtu lah. Aku text lah dia mcm biasa. Then time tu dia kata dia nak balik rumah family dia. Katanya ada hal *taktahu la hal apa. Aku text lah mcm biasa. ''Hati2 ride motor  yeaa sayang. nanti dah sampai text.''  Aku pun tunggu lah text dia. Lama sgt time tu aku tunggu. Dalam aku tunggu tu, dia pun text la aku. Dia kata dia On The Way nak balik rumah sewa dia. Okay, aku tunggu lagi. Aku dah text dia, aku kata sampai rumah text. Tapi time tu lama dia tak text. Aku risau la. Aku call dia, tapi dia tak pickup pun. Okay, takpe la. Time tu aku kata, maybe dia dah tidur kut. 

Keesokan harinya, aku try call dia sebab nak kejutkan dia pergi kerja. Aku call dia tak pickup jugak. Last2, aku call lagi tapi ada orang lain yg angkat. Aku terkejut then straight tanya ''Ni siapa?'' Lepastu orang tu kata ''Sorry ni siapa? Phone ni saya jumpa tadi. awak ni owner phone ni ke? Aku kata la bukan. then baru aku tahu yg phone dia hilang. Tapi sampai skrg dia tak contact aku pun and dia tak bgtahu aku yg phone dia hilang. Dalam masa yg sama, orang yg terjumpa phone tu tanya, ''Boleh saya tahu siapa owner phone ni?'' Aku cakap la nama owner phone tu. Orang tu kata, dia kenal owner phone tu. Aku pun agak terkejut. Tapi takpe la maybe senang nanti orang tu nak pulangkan balik phone tu kat dia. Tapi aku pelik orang tu kata ''Tak silap saya, dia ada awek and nama awek dia L***** N******. Awak ni awek dia eh?'' Aku agak pelik then cakap la ''Mmg saya gf dia tapi saya bkn L***** N******'' Hah sampai skrg aku tertanya2 and masih belum dapat kepastian yg betul. Aku nak tahu siapa perempuan tu? :/ Siapa aku bagi dia? -.-' Ke dia nak game kan aku jeaa? 


p/s to HIM : If you baca blog ni, please bgtahu I siapa perempuan tu? 
And siapa I bagi you? And I nak tahu jugak.
Why you dah berubah? Please be honest ) :




Suka dengan post ni? LIKE je okayy. Terima Kasih kerana sudi baca (:

No comments:

Post a Comment