Hi guys, terima kasih sebab sudi menerjah blog ni. Simple je kan? Okay, harap korang terhibur baca blog ni.

Tuesday 20 December 2011

Happy Birthday Adekk (:



Assalamualaikum to my stalkers (: Harini taktahu nak buat apa. Mata masih segar bugar lagi. Im cant sleep -.- So, update blog jelaa okayy (: Hah dgn title post and picture kat atas tu mesti korang dah tahu kan aku nak create pasal apa? Hee. Cer la teka lagi aku nak create post about what. Haha :D Nak pendekkan cerita pasal cousin aku ni laa, Nur Izzati Aliah bte Mohd Zaidi. Hah memandangkan birth dia pun dah lepas, dia dah pun berumur 1O tahun. Alalaa, dah besar dah cousin aku ni kan. Hihi (: Ahaha, mula2 ingat tadi nak buat kejutan kat dia. Tapi ibu dia sendiri yg kantoikan. Nak tahu apa sebab kantoi? Hah mcmni, ibu dia suruh lah ambik kan ubat kat ice box. Tapi dah terlanjur cakap, ibu dia lupa yg kat dalam ice box tu ada kek, kononnya nak buat kejutan kat dia pasal tak dapat nak celebrate birth tahun ni dgn kek. Agak sedih lah face dia time tu tapi bila dia dah tahu dalam ice box tu ada kek, kantoiiiii laaaa. Atototo -.-' Haha. Tapi dekk, pesanan akak untuk adek ni. Belajar sungguh2 kay. Buat ayah dgn ibu happy and one more thing, jgn asyik nak bergaduh jeaa dgn abang tu. Haha. Tak elok. Heee. Untung laa kan akak create blog ni pasal adek <3 Taktahu nak create apa sebenarnya. Hahaa :DD 


Ni kek yg ayah Aliah belikan. Simple jee tapi tetap menarik kan  (:


Yg sebelah kiri tu lah cousin aku Aliah. Aku lah suruh buat face mcmtu. Haha.
Time ni tak ready lagi nak bergambar. Yg sebelah kanan tu aku. Muka mcm
minta pelempang jeaa kan. Hhaa :D Happy Birthday adekk <3

Suka dengan post ni? LIKE je okayy. Terima Kasih kerana sudi baca (:

No comments:

Post a Comment