Hi guys, terima kasih sebab sudi menerjah blog ni. Simple je kan? Okay, harap korang terhibur baca blog ni.

Saturday 7 January 2012

Someone That I loveee (:

 

Helo my stalker blogger. Hari ni tak tahu nak update apa sebenarnya. Tapi memandangkan tengah melayan bosan ni, kita update jela pape jeaaa kay. Hee (: Hah harini korang mcmana? Sihat tak? Kalau tak sihat tu cepat2 laaa makan ubat. Bukan apa takut melarat jeaa nanti *Whoaa, prihatin Cik Nuyul ni. Haha :DD Aku suka dengan status someone tu kat FB. Nampak mcm sweeet jeaa. Tiap hari aku jadi stalker dia. Haha dia jeaa yg tak tahu sebenarnya. Dia selalu bagi aku support kalau aku tengah down. When I having any problem, dia laaa pengadu number satu yg aku ngadu dulu. Sayang dia wehh (': Forever <3 Aku nak sangat jumpa dia, hug dia, menangis depan dia and nak mengadu semua masalah yg aku ada. Dia jeaa yg dapat faham aku. Dapat tenangkan hati ni bila aku ada masalah. Hah korang mesti tertanya-tanya kan siapakah hamba Allah tu. Dia laaa Kak Miaa. Akak yg paling aku sayang dalam dunia ni. Heee kak dah kantoi pulak adek create pasal akak ni. Adek sayang akak tau. Please jangan pergi dari adekk. Akak jeaa yg dapat faham adek. Only youu sayang. I love youu <3 


Ni laaa Kak Miaa. Aku sayang dia tau tau (: Dia ada blog. Ni link dia --> http://akinacrapstory.blogspot.com/





Suka dengan post ni? LIKE je okayy. Terima Kasih kerana sudi baca (:

1 comment:

  1. alaaa sayanggg, maluu pulakk akak :) ilovemorebaby. nanti kita jumpa ok <3

    ReplyDelete