Hi guys, terima kasih sebab sudi menerjah blog ni. Simple je kan? Okay, harap korang terhibur baca blog ni.

Monday 9 January 2012

Masih Mengharapkan Sesuatu.


Hai, selamat malam semua. Dengan lafaz bismillah, aku nak berkongsi sedikit cerita aku kat korang semua. Tu terpulang mahu membaca atau pun sebaliknya. Hmm, selama ni aku masih mengharapkan sesuatu yang tak akan dapat aku rasa. Awak, kalau awak baca entry ni, saya tulis khas buat awak )': Awak tahu tak selama ni saya tunggu awak. Saya rindu senyuman awak, gelak ketawa awak, belaian manja awak terhadap saya, kasih sayang awak. Saya rindu akan semua tu. Awak tahu, saya masih sayangkan awak seperti dulu. Hati saya terhadap awak tak kan pernah berubah. Awak tahu kenapa? Sebabnya awak adalah orang yang paling istimewa di mata saya. Takda dengan orang lain. Awak sorang jeaaa. Saya rindukan awak )': Kalau awak nak tahu, saya menangis sekarang. Menangis dengan hati yang hancur. Saya tak boleh tengok awak bahagia dgn orang lain. Saya tak boleh terima awak sayangkan orang lain. Saya cemburu awak. Tolong laaa faham perasaan saya ni. Mesti awak dah bahagiakan dgn pasangan hidup awak sekarang? Mesti awak dah beri kasih sayang awak kat dia sebagaimana awak beri saya kasih sayang awak tu. Saya rindukan itu. Ya Allah, saya tak kuat melihat awak dgn orang lain. Saya tak kuat! Setiap hari air mata saya mengalir. Kalau bukan ditakdirkan awak dan saya untuk bersama, takpa laaa. Saya terima walaupun saya tahu saya terpaksa terima semua ni. Begitu perit hati ni nak terima. Kalau bukan jodoh awak dgn saya. Baiklah awak, saya terima dgn redha. Tapi saya akan merindui awak. Terima kasih sebab dulu pernah hadir dalam hidup saya. Pernah membahagiakan saya. Terima kasih awak.  Akhir kata, saya harap awak bahagia dgn dia. Jaga dia baik2 sebagaimana awak jaga diri awak. Assalamualaikum. )':

Suka dengan post ni? LIKE je okayy. Terima Kasih kerana sudi baca (:

No comments:

Post a Comment